En un centre comercial hi ha un dispensador que ofereix paquets de Mikado en teoria gratuïts, acompanyat d'una pantalla gegant que incita a agafar-ne un. Quan algú s'acosta i prem el botó per demanar un paquet, la màquina deixa caure una caixa de Mikados, però tot té un preu i la persona, de cop, es veu involucrada en una situació subrealista.
Una agència de publicitat Índia, cansada d'haver d'explicar com accedir a les seves oficines perquè ningú era capaç de trobar la porta d'accés, acaba penjant una trompa d'elefant gegant a la façana per cridar l'atenció dels vianants.
Per demostrar la practicitat dels seus mobles i com ens poden ajudar a l'hora de amoblar un pis petit, IKEA França va construïr un apartament de 54m2 a l'estació de metro de Auber de París, en el que durant uns dies un grup de 5 joves hi van conviure. Seguint la idea de Gran Hermano, els usuaris del metro podíen veure en tot moment com avançava el dia a dia dels 5 companys de pis.
Seguint amb el concepte de "repartir felicitat" que desde ja fa un temps Coca-cola està explotant, el dia de Sant Valentí, la companyia va instal·lar en un centre comercial d'Istambul un dispensador de refrescs especial per parelles que només s'activava si les persones que volien una llauna podien demostrar que realment tenien una relació.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada