dimecres, 13 de març del 2013

ANEM... a ser originals


Cada vegada costa més sorprendre o cridar l'atenció a la gent. La "sobreinformació" a la que estem sotmesos i la facilitat amb la que podem accedir a tot tipus de continguts fan que els publicistes, els creatius i totes les persones que estan involucrades en les campanyes publicitàries i de màrqueting s'hagin d'exprèmer el cervell per trobar idees originals, que destaquin i s'allunyin de tot el que haguem pogut veure fins ara. Per sort, n'hi ha alguns que ho aconsegueixen i acaben sortint a la llum campanyes molt divertides i dinàmiques. 

En un centre comercial hi ha un dispensador que ofereix paquets de Mikado en teoria gratuïts, acompanyat d'una pantalla gegant que incita a agafar-ne un. Quan algú s'acosta i prem el botó per demanar un paquet, la màquina deixa caure una caixa de Mikados, però tot té un preu i la  persona, de cop, es veu involucrada en una situació subrealista. 




Una agència de publicitat Índia, cansada d'haver d'explicar com accedir a les seves oficines perquè ningú era capaç de trobar la porta d'accés, acaba penjant una trompa d'elefant gegant a la façana per cridar l'atenció dels vianants.



Per demostrar la practicitat dels seus mobles i com ens poden ajudar a l'hora de amoblar un pis petit, IKEA França va construïr un apartament de 54m2 a l'estació de metro de Auber de París, en el que durant uns dies un grup de 5 joves hi van conviure. Seguint la idea de Gran Hermano, els usuaris del metro podíen veure en tot moment com avançava el dia a dia dels 5 companys de pis.



Seguint amb el concepte de "repartir felicitat" que desde ja fa un temps Coca-cola està explotant, el dia de Sant Valentí, la companyia va instal·lar en un centre comercial d'Istambul un dispensador de refrescs especial per parelles que només s'activava si les persones que volien una llauna podien demostrar que realment tenien una relació.


TNT
En una plaça tranquila d'un poblet de Bèlgica, un dia hi apareix un stand amb un botó i un cartell que diu: "Prèmer per afegir drama". Com que les persones som curioses de mena, diversos vianants acaben sucumbint a la temptació i apretant el botó. De cop, la plaça tranquila es converteix en l'escenari de tot tipus de situacions. 
Text: Vanesa Hereu

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada