dilluns, 10 de juny del 2013

ANEM... a comprar a "100 x 100 manualitats"


El primer que haig de fer per començar aquest post és disculpar-me per l'absència d'aquests últims díes. Per sort, tenint en compte els temps que corren, m'han sortit un grapat de projectes nous que han absorbit tot el meu temps. Ara sembla que ja he trobat la forma d'organitzar l'agenda per tornar a donar-li vida al blog, tot i així no podré seguir publicant cada dia. Amb l'augment de feina he decidit reduïr el nombre de post a dos o tres setmanals, d'aquesta manera no se'n ressentirà la qualitat dels continguts. Dit aixo, anem per la proposta d'avui!!

Ja fa temps vaig publicar un post que parlava dels scrapbooks. L'èxit que ha tingut aquesta entrada tant en català com en castellà, em fa pensar que aquest és un tema que interessa a molts i moltes dels que passeu per aquí, així que avui també parlarem de manualitats, en concret d'una botiga de manualitats que vaig descobrir l'altre dia per casualitat.


A "100 x 100 manualitats" no només venen tot tipus de materials i decoracions per fer scrapbooks i altres manualitats,  sinó que organitzen tallers per aprendre a fer de tot. Fins i tot coses que mai m'hauria imaginat que es podien fer. Us deixo aquí els horaris dels tallers que han programat per aquest mes de juny perquè jutgeu vosaltres mateixos si són originals o no.


De totes maneres si voleu estar al dia de tot el que vagin programant us aconsello que de tant en tant entreu al seu blog. Aquí pengen totes les novetats, ja siguin tallers nous com altres coses relacionades amb el dia a dia de la botiga. Per exemple, a finals de maig, per celebrar que la botiga complia 6 mesos de vida van crear la seva targeta de fidelitat per premiar als clients la confiança depositada en ells. Jo ja tinc la meva, si voleu la vostra ja sabeu on heu d'anar.




100 x 100 manualidades
Gran Via de Carles III, 65
T. 93.411.96.84

Text: Vanesa Hereu
Fotografia: 100 x 100 manualidades

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada