dilluns, 4 de març del 2013

ANEM... a pujar al London Eye


Una des les coses que més vaig disfrutar quan vaig anar a Londres va ser el viatge a bord d'una de les càpsules del London Eye, la gran sinia que es va construïr l'any 1999 a la vora del riu Tàmesi a Londres. Haig de reconèixer que quan em vaig trobar a sota d'aquella màquina immensa a punt per entrar, vaig dubtar un xic. No acabava de veure clar això d'entrar en una cabina de vidre que puja fins a 135 metres; però un cop vaig ser a dins, no me'n vaig penedir.




Les vistes que es gaudeixen desde l'interior de les càpsules són tan espectaculars que no t'adones que t'estàs movent ni que estàs pujant metres i més metres. La lentitud amb la que es mou el "London Eye" també ajuda a eliminar qualsevol sensació de vèrtig o mareig. 




Com a curiositat, no està de més saber que desde la seva construcció i fins l'any 2006 el "Londo Eye" va ser la sínia més gran del món, però va ser desbancada del Llibre Guinness dels rècords per l'"Estel de Nanchal", una sínia xinesa que arriba als 160 metres d'alçada. 





Aquesta, és una experiència que recomano a tothom que visiti Londres ja que et permet conèixer la ciutat des d'una perspectiva diferent: des de l'aire. De quina altra manera, sinó, podries veure el Palau de Westminster sencer? A més a més, com que està gestionat per The Toussauds Group sempre hi ha promocions que ofereixen descomptes per al London Eye si també compres entrades per el Museu de Cera.



Text i fotografia: Vanesa Hereu

2 comentaris:

  1. Et creus que amb les vegades que he estat a London no he pujat mai al London Eye!!!!! Una altre rao x tornar-hi!!! Saps qui estava a London aquest weekend??? L'Artur jiiii potser ell si que hi ha pujat ��L'hi preguntarem !

    ResponElimina
  2. Doncs si, Laia!! És una molt bona excusa per tornar a Londres! A mi em va encantar l'experiència! xD

    ResponElimina